Dane diagnostyczne motocykli Suzuki DR (wg Autodata)
ADB - Nr | ||||||||||
Typ pojazdu | DR 350 S | DR 600 | DR 650 RS | DR 650 R | DR 650 RSE | DR 650 RE | DR 650 SE | DR 750 | DR 800 BIG | |
Poglądowy obrazek | ||||||||||
Wersja specjalna | (CH) (D) | (CH) (D) (S) | (CH) | |||||||
Rok produkcji | 1990- | 1986-89 | 1990-91 | 1990-91 | 1992-98 | 1992-98? | 1996- | |||
Silnik | Kod | |||||||||
Sposób rozruchu |
Nożny | Nożny | Nożny | Nożny | Elektryczny | Elektryczny | Elektryczny | Nożny | Elektryczny | |
Pojemność skokowa/Liczba cyl. |
Cm3/Cyl | 349/1 | 600/1? | 641/1 | 641/1 | 641/1 | 641/1 | 644/1 | ||
Moc sinika | KW(DIN PS) | 34(46) | 34(46) | 34(46) | 34(46) | 33(44)? | ||||
Średnica cylindra/skok mm | mm | 79/71,2 | 95/90,4 | 95/90,4 | 95/90,4 | 95/90,4 | ||||
Luz tłokowy nowy/max | mm | 0,055-0,082/0,120 | 0,055-0,082/0,120 | do 1992 - 0,032-0,062/0,120, od 1993 - 0,03-0,052/0,120 |
do 1992 - 0,032-0,062/0,120, od 1993 - 0,03-0,052/0,120 |
|||||
Min. Liczba oktanowa | 85-95/4 | 85-95/4 | 85-95/4 | 85-95/4 | 85-95/4 | 85-95/4 | 85-95/4 | 85-95/4 | 85-95/4 | |
Benzyna bezołowiowa | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | |
Pojemność zbiornika paliwa/w tym rezerwy | Litr | 9,5/1,8 | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
Luz zaworowy Ssanie | mm | 0,05-0,10 | 0,08-0,13 | 0,08-0,13 | 0,08-0,13 | 0,08-0,13 | ||||
Luz zaworowy Wydech | mm | 0,08-0,13 do mod M 0,10-0,15 do mod P(93) 0,17-0,22 DR350R/SR/SER- |
0,08-0,13 | 0,08-0,13 | 0,08-0,13 | 0,08-0,13 | ||||
Ciśnienie sprężania | bar | 11-15 | 11-15 | |||||||
Ciśnienie oleju | bar | 0,3-0,7 | 0,3-0,7 | 0,3-0,7 | 0,3-0,7 | |||||
System zapłonu | Rodzaj | CDI | CDI | CDI | CDI | |||||
Rezystancja pierwotna cewki zapł. | Ω | 0,1-1,0 | 0,1-1,0 | 0,1-1,0 | 0,1-1,0 | |||||
Rezystancja wtórna cewki zapł. | Ω | 23000-25000 | 23000-25000 | 10000-20000 | 10000-20000 | |||||
Rezystancja nadajnika indukcyjnego | Ω | 160-240 | 160-240 | 160-280 | 160-280 | |||||
Bazowe wyprzedzenie zapłonu | 0/2200 | 0/2200 | 0/2200 | 0/2200 | ||||||
Statyczne wyprzedzenie zapłonu | ||||||||||
Maksymalne wyprzedzenie zapłonu | 28/4300 | 28/4300 | 28/4300 | 28/4300 | ||||||
Świece zapłonowe | Producent | NGK | NGK | NGK | NGK | NGK | ||||
Typ | DPR9EA-9 | DPR9EA-9 | DPR9EA-9 | DPR9EA-9 | DPR9EA-9 | |||||
Szczelina | mm | 0,8-0,9 | 0,8-0,9 | 0,8-0,9 | 0,8-0,9 | |||||
Producent | Denso | Denso | Denso | Denso | Denso | |||||
Typ | X27EPR-U9 | X27EPR-U9 | X27EPR-U9 | X27EPR-U9 | X27EPR-U9 | |||||
Szczelina | mm | 0,8-0,9 | 0,8-0,9 | 0,8-0,9 | 0,8-0,9 | |||||
Producent | Champion | Champion | Champion | Champion | Champion | |||||
Typ | RA2HC | RA2HC | RA2HC | RA2HC | RA2HC | |||||
Szczelina | mm | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | |||||
Gaźnik | Producent | Mikuni | Mikuni | Mikuni | Mikuni | Mikuni | ||||
Typ | TM 33 SS | BST 40 | BST 40 | BST 40 | BST 40 | |||||
Liczba wolnych obrotów | min | 1400+/-100 (CH)1400+/-50 |
1400+/-50 | 1400+/-100 (CH)1400+/-50 |
1400+/-100 | |||||
Dysza główna | 150 | 147,5, (D)27PS=142,5 | 140 | 140 | ||||||
Dysza iglicowa | X-9 (CH)X-7 |
X-9 | X-9 | X-9 | ||||||
Dysza wolnych obrotów | 47,5 (CH)45 |
47,5 | 50 | 50 | ||||||
Zawór iglicowy/położenie | 6H11/3 (D)27PS=6104/3 (CH)6H13/3 |
6F87/3 (D)27PS=6J8/3 |
6H13/3 | 6H13/3 | ||||||
Śruba mieszanki podstawowej | Wykręc.il.obr. | 1,5 (D)1,25 (D)27PS=1,75 (CH)2 |
1,75 | 1,88 (D)(SF)=1 (CH)=2,13 |
1,88 | |||||
Poziom pływaka | mm | 14,7+/-1 | 14,7+/-1 | 14,7+/-1 | 14,7+/-1 | |||||
Poziom paliwa w kom. Paliwowej | mm | |||||||||
System ładowania | ||||||||||
Maks. | 16,6/5000 | 16,6/5000 | ||||||||
Napiecie regulatora | 13,5-15,5/5000 | 13,5-15,5/5000 | 13,5-15,5/5000 | 13,5-15,5/5000 | ||||||
Akumulator | 12N5-3B | 12N5-3B | YTX14-BS | YTX14-BS | ||||||
Napięcie/Pojemność akumulatora | V/Ah | 12/? | 12/? | 12/5 | 12/5 | 12/12 | 12/12 | 12/? | 12/? | 12/? |
Napełnienia | ||||||||||
Silnik | SAE | 10W/40 | 10W/40 | 10W/40 | 10W/40 | 10W/40 | 10W/40 | 10W/40 | 10W/40 | |
API | SF | SF | SF | SF | SF | SF | SF |
SF |
||
Silnik z filtrem | Litr | 1,9 | 2,15 | 2,15 | 2,15 | 2,15 | ||||
Skrzynia biegów | ||||||||||
Skrzynia biegów | ||||||||||
System Chłodzenia | ||||||||||
Widełki | SAE | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |
Widełki lewe/prawe | cm3 | 586/586 | 566/566 | 566/566 | 570/570 | 570/570 | 466/466 |
do 90 466/466 |
||
Uszczelka widełek | Wymiar | 39x51x8/10,5 | 41x53x8/9,5 | 43x55x10,5/12 | 43x55x10,5/12 | |||||
Sprzęgło | ||||||||||
Luz linki cięgła | mm | 2-3 | 2-3 | |||||||
Luz dżwigni wyłączającej | mm | |||||||||
Napęd łańcuchowy | Producent | Daido(DID) | Daido(DID) | Daido(DID) | Daido(DID) | Daido(DID) | Daido(DID) | Daido(DID) | ||
Typ | DID520VC5 | DID520VC5 | DID520VC5 | DID520VC5 | DID520VC5 | DID525VX | DID525VX | |||
Producent | Takasago | Takasago | Takasago | Takasago | Takasago | |||||
Typ | RK520SD | RK520SD | RK520SD | RK520SD | RK520SD | |||||
Liczba ogniw łańcucha | 110 | 114 | 114 | 114 | 114 | |||||
Luz | 25-40 | 20-40 | 20-40 | 20-40 | 20-40 | |||||
Wymiar ogniw łańcucha | Wymiar | |||||||||
Dopuszczalne rozciągnięcie | mm/l.ogniw | 319,4/20 | 319,4/20 | 319,4/20 | 319,4/20 | 319,4/20 | ||||
Zębnik przedni/tylny | Liczba zębów | 16/42 | 16/42 | 16/42 | 16/42 | 15/41? | ||||
Ogumienie | ||||||||||
Opona przednia | Wymiar | 80/100-21 51M | 90/90-21 54S | 90/90-21 54S | 90/90-21 54S | 90/90-21 54S | 90/90-21 54S | 90/90-21 54S | 90/90-21 54S | |
Cisnienie solo/z pasażerem | bar | 1,75 (25) | 1,5 (22)/1,75 (25) | 1,75 (25) | 1,75 (25) | |||||
Opona tylna | Wymiar | 110/100-18 64M | 120/90-17 64S | 120/90-17 64S | 120/90-17 64S | 120/90-17 64S | 120/90-17 64S | 120/90-17 64S | 120/90-17 64S | |
Cisnienie solo/z pasażerem | bar | 2,0 (29) | 1,75 (25)/2,0 (29) | 2,0 (29) | 2,0 (29) | |||||
Momenty dokręcania | ||||||||||
Głowica silnika | Nm | 10mm=35-40 Nm | 10mm=35-40 Nm | 10mm=35-40 Nm | 10mm=35-40 Nm | 10mm=35-40 Nm | ||||
Nm | 8mm=23-27 Nm | 8mm=23-27 Nm | 8mm=23-27 Nm | 8mm=23-27 Nm | 8mm=23-27 Nm | |||||
Pokrywa zaworowa | 9-11 Nm | 9-11 Nm | 9-11 Nm | 9-11 Nm | ||||||
Koło zamachowe | 150-170 Nm | 150-170 Nm | 150-170 Nm | 150-170 Nm | ||||||
Zębnik wałka rozrządu | 14-16 Nm | 14-16 Nm | 14-16 Nm | 14-16 Nm | ||||||
Zębnik/K.Zębate w. korbowego | 90-110 Nm | 90-110 Nm | 90-110 Nm | 90-110 Nm | ||||||
Piasta sprzęgła | 40-60 Nm | 40-60 Nm | 40-60 Nm | 40-60 Nm | ||||||
Świece zapłonowe | ||||||||||
Oś koła | przód | 50-80 Nm | ||||||||
Oś koła | tył | 85-115 Nm | ||||||||
Śruba zaciskowa osi koła | przód | 6-8 Nm | ||||||||
Śruba zaciskowa osi koła | tył | |||||||||
Układ hamulcowy | Płyn | DOT4 | DOT4 | DOT4 | DOT4 | DOT4 | DOT4 | |||
Rodzaj hamulca | Przód | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy |
Tył | ? | Bęben (póżniej tarcza) |
Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Tarczowy | Bęben (póżniej tarcza) |
Tarczowy | |
Klocki hamulcowe | Prod./Przód | TRW/MCB597 | TRW/MCB597? | TRW/MCB669 | (91-) TRW/MCB569? | |||||
Prod./Tył | TRW/MCB612 | TRW/MCB612? | TRW/MCB625 | (91-) TRW/MCB615? | ||||||
Masa motocykla z płynami | 145 | 170 | 177 | 193 | ? | 165 | 220? | |||
Źródła: | ||||||||||
Zdjęcia | http://www.suzukicycles.org |